.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر کشور:تمدن نوین از مسیر دولت و جامعه اسلامی می گذرد
وزیر کشوربا اشاره به ظرفیت های متنوع استان مازندران گفت: مازندران سرزمین حماسه، دلاوری و مامن اهل بیت است و تمدن اسلامی از مسیر دولت و جامعه اسلامی می گذرد.

به گزارش شمال نیوز، احمد وحیدی صبح پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران سرزمین علما و شهدا است، گفت: مازندران سرزمینی مملو از حماسه آفرینی، دلاوری‌ها و خاطره‌ها است و استانی که مامن اهل بیت و افتخاری برای آن است.

وی با بیان اینکه مازندران از نظر معنوی، حماسه و طبیعت استان مهمی به شمار می‌رود، گفت: کوه‌ها، دشت‌ها، دریا و مظاهر طبیعی از استان ظرفیت بزرگی ساخته است و رتبه اول در تولید برنج، مرکبات، مرغ و تخم مرغ، رتبه اول تولید گیاهان دارویی و غیره این استان را برجسته کرده است.

وی با عنوان اینکه به سمت پیشرفت و مدینه فاضله در پیش هستیم، گفت: انسان در آموزه‌های دینی هدف پیشرفت محسوب می‌شود و مابقی یک وسیله برای تحقق این هدف است و این چشم انداز از مسیر تحقق دولت و جامعه اسلامی می‌گذارد.

وزیر کشور با اظهار اینکه، تغییر و تحول سبب تجلی می‌شود، گفت: حرکت و تحول که محور مهمی در انقلاب به شمار می‌رود و انقلاب تحول دائمی در بستر سامان یافته و تعریف شده بدون تخطی از چارچوب‌ها و اصول است.

وحیدی تعدد سلایق را امری طبیعی دانست و گفت: همه این مسائل باید در پیکره واحد که منافع مردم محسوب می‌شود، تعریف شود و وحدت در عمل برای حرکت بی امان برای رفع مشکلات باید سرلوحه قرار گیرد.

وزیر کشور با اظهار اینکه مشکلات ما پیچیده نیست، یکپارچه بودن برای حل آن را ضروری دانست و گفت: مازندران برای حل مشکلات نباید منتظر دیگران ودولت بماند.

نباید از اقتصاد دریا غافل شویم

وی با عنوان نباید از اقتصاد دریا و پرورش ماهیان خاویاری در دریای خزر غافل شویم، گفت: به دشت صادرات ما در این حوزه کاهش یافته است و باید آن را احصاء کنیم.

وزیر کشور اقتصاد دریا و جنگل، حفظ جنگل و جلوگیری از تغییر کاربری را امری مهم برشمرد و گفت: این ظرفیت‌ها منافع ملی و مردم به شمار می‌آید ومنافع ملی از طریق وفاق اجتماعی و تفاهم و کنارگذاشتن هر سلیقه‌ای حاصل می‌شود.

وحیدی با تاکید براینکه مردم از ما همسویی و یکپارچگی می‌خواهند، گفت: تنظیم بازار از کارهای جدی دولت بوده و استانداران وظیفه دارند این مسئله را پیگیر شود.

وزیر کشور یادآور شد: هر استانی دارای یک طرح پیشرفت است و باید استاندار با کمک همگان را به جلو پیش برند.

وی با اشاره به اینکه کارهای خوبی در دوران انقلاب صورت گرفته و دستاوردهای عالی حاصل شده است، گفت: این تلاش‌ها باید ادامه یابد زیرا رفتن و رسیدن به نقطه بلند نیازمند جهش است وباید برنامه‌های جهشی را طراحی کنیم.

وحیدی بر لزوم حمایت دستگاه‌های مختلف از استاندار کنونی تاکید کرد و گفت: دشمنی دشمنان و فتنه انگیزی فتنه گران در پی آن هستند که ناامیدی ایجاد کنند و تلاش این است که امید و اعتماد به جامعه برگردد و در حمله سایبری دشمن به پایگاه‌های سوخت دیدیم که با اعتماد مردم، به سرعت مشکل حل شد.

وزیر کشور با عنوان اینکه اعتماد به سرعت در حال بازسازی است، گفت: پرچمدار عزت، شرف کشور و مردم مستضعف جهان، رهبر معظم انقلاب اسلامی و بارها تاکید کردند که مسیر ما مسیر مردمسالاری دینی است.

وی با اظهار اینکه دوره جدیدی با استاندار مازندران شروع می‌شود، خواستار حمایت و همکاری مسئولان و مدیران اجرایی شد.

در این مراسم محمود حسینی پور به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی و از تلاش‌های احمد حسین زادگان تقدیر شد./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.